2010. február 23., kedd

12. fejezet(végre.bocsíí)és még rövid is:\

...Valami mocorgást hallottam a hátam mögül, hátranéztem de nem volt ott senki…biztos csak valami…nemtom…valami állat…Visszanéztem Andrew-ra amint Tony-t próbálja kisegíteni a sírból és hirtelen megint valami zajt hallottam de mostmár hangosabban és ezt Andrew is hallotta, úgyhogy otthagyta Tony-t a sírba és odajött hozzám.
-Meglepődtél?-súgta miközben támadóállásba állt.
-Min?
-Azon hogy minek jöttünk vissza ide.
-Mit gondol? Ki nem lepődött volna meg azon hogy a legjobb barátja élőhalott?-kérdeztem gúnyosan Mr. Winter-t.
-Jólvan bocsá…-kezdte ő is kicsit gúnyosan, de félbe szakította valami. Vagy valaki…
Az egyik fáról leugrott az a vámpír akivel nemrég találkoztunk ugyan ezen a helyen. De most sántított. Andrew először meg akarta támadni de mivel becsületesen szokott harcolni nem bántotta.
-Ezzel még nincs vége Winter és…Burke.-mondta suttogva, majd elfutott…mármint amilyen gyorsan tud futni egy féllábú vámpír.
-Hm…-Andrew megrántotta a vállát majd visszaszaladt a sírhoz. Én csak álltam ott értetetlenül, mint egy hülye…Még nem igazán szoktam meg Andrew viselkedését…
Szóval visszaszaladt és egy rántással kihúzta a sírból Tony-t.
-Na végre! Köszi!-mondta, majd leporolta magát és elkezdett nyújtózkodni.
Én még mindig egy sírkő mögül figyeltem az eseményeket. Tony még nem vett észre…

4 megjegyzés:

  1. nagyon köszi(:
    de nem hiszem el hogy...nem bírom folytatni de rá fogom valahogy szánni magam mer sírok hogyha elolvasom a komiaitokat és érzem hogy már csak szánalomból írátáokxDna jó ez ne minden esetben igaz...xD
    de nagyon köszi mindne komit előre is és folytatni fogom...megigérem:D

    VálaszTörlés
  2. Szia! Tetszik a blogod, meg az ötlet is. Én láttam a filmet, és az is nagyon tetszett. Csak így tovább :)

    VálaszTörlés
  3. Sziaa!
    Ez kurva jó úgyhogy léccives folytasd!!!

    VálaszTörlés